Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями [Текст] : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / О. Боряк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 52–60. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): мовлення -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальні порушення -- молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |