> Шифр: УПШ/2020/3/4 Журнал 2020р. N 3/4 Карук, Інна. Дитяче експериментування: організація дослідницької діяльності у початковій школі / І. Карук. - С.16-20. Зима, Людмила. Коли є гра, тоді обов’язково цікаві будуть зустрічі ранкові : добірка ігор до ранкових зустрічей / Л. Зима. - С.23-26. Вацьо, Михайло. Хорова спадщина М. Леонтовича у вихованні молодших школярів / М. Вацьо. - С.34-35. Старовойт, Леся. Гра як засіб розвитку творчої індивідуальності учнів : добірка ігрових завдань до уроків трудового навчання / Л. Старовойт. - С.38-42. Сембрат, Оксана. Особливі потреби - особливі можливості : реалізація творчих проєктів у позаурочній діяльності / О. Сембрат. - С.45-47. Митник, Олександр. Моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб розвитку адекватної самооцінки : диференційовані підсумкові контрольні роботи з математики / О. Митник. - С.49-53. Дутчак, Ірина. Про екологію й природу ми щодня черпаємо з книжок нові знання : форми роботи з підручником на муроках природознавства і курсу “Я досліджую світ” / І. Дутчак. - С.53-57. Орел, Діана. Щоб діти навчилися гарно писати, моторику рук їхніх слід розвивати : прийоми розвитку дрібної моторики та графомоторних навичок / Д. Орел. - С.57-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |