> Шифр: ВМДЗ/2020/10 Журнал 2020р. N 10 Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5. Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10. Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16. Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26. Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31. Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35. Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41. Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48. Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52. Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55. Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |