> Шифр: ВМДЗ/2021/1 Журнал 2021р. N 1 Гавриш, Наталія. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними / Н. Гавриш. - С.4-7. Гавриш, Наталія. Різновиди мовленнєвої комунікації з дітьми / Н. Гавриш. - С.8-11. Гречишкіна, Ірина. Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика / І. Гречишкіна. - С.13-15. Савінова, Наталія. Слухати, щоб почути дитину / Н. Савінова. - С.16-17. Савінова, Наталія. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс / Н. Савінова. - С.20-23. Дудинська, Лариса. Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести / Л. Дудинська, Л. Мацкевич. - С.24-27. Бондар, Лариса. Розвиваємо комунікативну компетентність педагогів / Л. Бондар. - С.28-30. Літіченко, Олена. Спілкуємося з батьками вихованців онлайн: шість корисних сервісів / О. Літіченко. - С.34-36. Омельяненко, Ніна. Посадова інструкція: що варто знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.37-40. План реалізації річного завдання за мовленнєвим напрямом освітнього процесу. - С.41-43. Дубовик, Світлана. Навіщо "контейнерувати" емоції дитини та як це робити / С. Дубовик. - С.46-48. Григор’єва, Інна. Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі / І. Григор’єва. - С.54-56. Внутрішня система забезпечення якості освіти: на що звернути увагу вихователю-методисту. - С.57-59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |