Шифр: ДзОП-1/2020/11
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 11
Зміст:
Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії. Крокуємо разом : методичні рекомендації для педагогів та батьків: [зарахування, організація та навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти та закладу освіти з інклюзивним навчанням] / Т. В. Пацай. - С.5–7.
Кл.слова: інклюзивна освіта, навчання дітей з особливими освітніми потребами, організація навчання
Моісєєва, Т. М. Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка занять] / Т. М. Моісєєва. - С.8–10.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, літературне читання
Акіншина, В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно – не світ, а всі світи : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття] / В. В. Акіншина. - С.11–13.
Кл.слова: логопедичне заняття, сценарій гри, початкова школа
Кормілець, Н. І. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку-казки] / Н. І. Кормілець. - С.14–17.
Кл.слова: математика, урок-казка, діти із затриманням психічного розвитку
Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко. - С.18–23.
Кл.слова: діти із синдромом Дауна, розвивальні заняття, діти середнього дошкільного віку
Вітченко, М. Оскар Пісторіус – приклад сили волі та мужності в спорті й житті! : [розповідь про Оскара Пісторіуса – відомого південноафриканський спринтера із порушенням опорно-рухового апарату] / М. Вітченко. - С.24.
Кл.слова: південноафриканський спринтер, Оскар Пісторіус, спортсмен
Формування соціально-побутової компетентності дітей з ООП : [дидактичні ігри / І. Є. Кацика. - С.25–31.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, дидактичні ігри, які можна використовувати у корекційній роботі з дітьми з ООП для формування
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)