Корній, Лідія.
    Українська шкільна драма ХVІІ–ХVІІІ століть: проблема інтерпретації музичного компонента [Текст] / Л. Корній // Народна творчість та етнологія : Національна академія наук України, Інситут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міжнародна асоціація українських етнологів. - 2020. - N 4. - С. 102-113. . - ISSN 0130-6936
Рубрики: Театральне мистецтво в Україні--шкільна драма
   Кафедра вокально-хорової майстерності

   Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики

Кл.слова (ненормовані):
шкільна драма -- драма з музикою -- спів Хору -- драматургія -- антична теорія
Анотація: У статті йдеться про те, що поява шкільного театру в Україні наприкінці ХVІ ст. була результатом формування української культури відкритого типу і створення умов зближення та її взаємодії з «латинськими» культурами. Підкреслено, що в українських школах ХVІІ–ХVІІІ ст., як і в «латинських», виставлялася переважно духовна драма з використанням музичного компонента. Подано відомості про використання української духовної музики в драмах. У кожній з драм звучав спів Хору, який у більшості з них виступав як персонаж.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)