> Шифр: ОДнв/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Кобильченко, В. Нова парадигма спеціальної психології / Вадим Кобильченко, Ірина Омельченко. - С.7-14. - Бібліогр.: 12 назв Шевченко, В. Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.) / Володимир Шевченко. - С.15-25. - Бібліогр.: 15 назв Омельченко, І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.26-34. - Бібліогр.: 12 назв Шевченко, Ю. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі / Юлія Шевченко. - С.35-44. - Бібліогр.: 9 назв Литовченко, С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху / Світлана Литовченко. - С.45-52. - Бібліогр.: 9 назв Шевченко, С. Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) / Світлана Шевченко. - С.53-63. - Бібліогр.: 21 назва Круглик, О. Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху / Оксана Круглик. - С.64-73. - Бібліогр.: 8 назв Супрун, Д. Спеціальна психологія: погляд у майбутнє / Дар'я Супрун. Микола Супрун. - С.74-75. Рібцун, Ю. Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів / Юлія Рібцун. - С.76-78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |