> Шифр: ВМДЗ/2022/1 Журнал 2022р. N 1 Байєр, Ольга. Як оцінити рівень мовленнєвого розвитку дитини / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.4-9. Листок експертного оцінювання рівня мовленнєвого розвитку дитини. - С.10-12. Гавриш, Наталія. Організовуємо освітню роботу з дітьми на основі літературного тексту / Н. Гавриш. - С.13-18. Робота з літературними творами: три прийоми. - С.19-21. План реалізації річного завдання з розвитку зв’язного мовлення дошкільників. - С.22-23. Савінова, Наталія. Атестаційний лист: як офрмити та що зазначити / Н. Савінова. - С.24-30. Савінова, Наталія. Як скласти характеристику на педагога / Н. Савінова. - С.31-33. Права педагога під час атестації. - С.34. Вимоги до документів про підвищення кваліфікації педагогів. - С.35. Кожелупенко, Тетяна. Педагогічний батл: прокачуємо професійну майстерність / Т. Кожелупенко. - С.36-40. Карабаєва, Ірина. Як організувати роботу з гіперактивною дитиною / І. Карабаєва. - С.41-43. У групі гіперактивна дитина: вісім правил для вихователя. - С.44-45. Ігри для роботи з гіперактивними дітьми. - С.46-47. Сварковська, Ліна. Професійний портрет інструктора з фізкультури / Л. Сварковська. - С.48-50. Бондар, Лариса. Система фізкультурно-оздоровлювальної роботи в дитячому садку: досвід практиків / Л. Бондар, О. Баран. - С.51-55. Васильєва, Світлана. Фізкультура для малюків: рухові завдання й тематичний план / С. Васильєва, Л. Мацюк. - С.56-59. Вісім рухливих ігор для дітей раннього віку. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |