> Шифр: ВМДЗ/2022/3/4 Журнал 2022р. N 3/4 Рейпольська, Ольга. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. Рейпольська. - С.4-9. Стаєнна, Олена. Правове виховання дошкільників: як і що робити / О. Стаєнна. - С.9-13. Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану. - С.13-16. Дистанційна робота під час воєнного стану. - С.16-18. План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників. - С.18-20. Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми. - С.20-22. Алгоритм підготовки освітньої гри. - С.22-23. Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри. - С.23-24. Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися. - С.24-25. Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Г. Григоренко. - С.25-30. Довбня, Софія. Аналізуємо плани роботи вихователів / С. Довбня. - С.30-32. Шаплавська, Людмила. Володар планів: методичний квест для педагогів / Л. Шаплавська. - С.32-35. Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.35-39. Бєлєнька, Ганна. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань / Г. Бєлєнька. - С.39-44. Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка / Н. Савінова. - С.44-51. Сварковська, Ліна. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів / Л. Сварковська. - С.51-54. Фортунатова, Марина. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів / М. Фортунатова. - С.54-58. Сім ознак безстресового освітнього процесу. - С.58-59. Як сконцентруватись на роботі під час війни. - С.59-60. Трофименко, Крістіна. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів / К. Трофименко. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |