Реформування класно-урочної системи - шлях до утвердження в українській школі педагогіки толерантності: Добірка статей [Текст]> // Педагогіка толерантності : Філософія освіти. Педагогічні методики, технологии. Дайджест: Журнал для вчителів, викладачів, вихователів, організаторів освіти, батьків та юнацтва. - 2008. - N1/2. - С. 7-88 Рубрики: Вчителі вчитель-учень гуманізація освіти класно-урочна система навчання--домашне завдання педагоги-новатори Навчання--методи--форми--засоби навчання студентів оцінювання,тестування у педагогіці Кл.слова (ненормовані): метод талгенизма -- ЛЕКЦІЇ -- САМООСВІТА -- шкільне перевантеження Анотація: Основні функції вчителя; В чем коренные недостатки современной классно-урочной системы и какие изменения необходимо в неевнести? Дод.точки доступу: Лысенкова, Софья Николаевна (педагог-новатор) \о ней\; Шаталов, Виктор Федорович (учитель) \о нем\; Ривин, Александр Григорьевич (укр.педагог) \о нем\; Дьяченко, Виталий Кузьмич (педагог) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |