> Шифр: Умлш-1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Федорчук, Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Т. Федорчук. - С.18-23. Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови ( академічний рівень) / Г. Шелехова. - С.24-27. Ярмолюк, А. Соціокультурна змістовна лінія в структурі уроку української мови / А. Ярмолюк. - С.28-33. Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / С. Косянчук. - С.34-39. Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько. - С.40-45. Бикова, Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури / Т. Бикова. - С.46-49. Ігнатенко, Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворної діяльності молодшого школяра / Е. Ігнатенко. - С.52-54. Гудзик, І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми : його сутність / І. Гудзик. - С.55-58. Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / О. Міхно. - С.59-60. Плетньова, Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / Л. Плетньова. - С.61-64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |