37(05) В 53
Вісник Львівського університету. Серія педагогічна [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 20. - Львів : Львівський університет, 2005. - 295 с. - 3.00 грн. Зміст: Швед, Марія. Емансипаційна педагогіка як важливий напрям розвитку педагогічної науки в епоху постмодернізму / Марія Швед. - С .3-12 Зулкарнєєв, Сергій. Когнітивізм як філософська передумова дистанційної освіти / Сергій Зулкарнєєв. - С .12-17 Мацевко-Бекерська, Лідія. Гармонія чи конфлікт: елементи нової парадигми підготовки вчителя початкової школи / Лідія Мацевко-Бекерська. - С .17-24 Атаманчук, Петро. Раціонально-логічні та емоційні начала в підготовці майбутнього педагога / Петро Атаманчук, Вадим Мендерецький. - С .24-33 Заболотська, Ольга. Концепція розвитку індивідуальності майбутнього вчителя іноземних мов / Ольга Заболотська. - С .33-41 Манчуленко, Лілія. Головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутнього педагога у процесі педагогічної практики / Лілія Манчуленко. - С .41-49 Заблоцька, Любов. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземної мови / Любов Заблоцька. - С .49-56 Куб’як, Наталія. Деякі аспекти підготовки вчителів до роботи з дистантними сім’ями / Наталія Куб'к. - С .56-62 Лисак, Віра. Психолого-педагогічна підготовка студентів у вищому навчальному закладі економічного спрямування / Віра Лисак. - С .71-78 Григор’єва, Тетяна. Особливості навчання іноземних мов дорослих / Тетяна Григор’єва. - С .78-83 Сіранчук-Василишина, Наталія. Образне мовлення та його сутність (на матеріалі навчання і виховання учнів початкових класів) / Наталія Сіранчук-Василишина. - С .84-89 Мідяна, Ірина. Активізація самостійної роботи учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітній школі / І. Мідяна, Л. Ковальчук. - С .89-100 Біляковська, Ольга. Історичний аспект оцінювання навчальних досягнень учнів / Ольга Біляковська. - С .100-106 Гончарова, Оксана. Вплив інформатизації освіти на мотивацію навчання студентів / Оксана Гончарова. - С .106-112 Равлюк, Тетяна. Діагностика та раннє виявлення творчих здібностей учнів / Тетяна Равлюк. - С .112-119 Яременко, Олена. Інтеграція екологічного контексту в освіту як засіб формування особистості у західноєвропейських країнах / Олена Яременко. - С .119-124 Кашуба, Олександра. Виховання особистості у початкових школах Німеччини - мета цивілізованого суспільства / Олександра Кашуба. - С .124-131 Пермякова, Ольга. Оцінювання успішності учнів початкових шкіл Франції / Ольга Пермякова. - С .131-138 Кузик, Василь. Європейські традиції скаутського руху: педагогічні аспекти / Василь Кузик. - С .138-147 Горук, Наталія. Філософсько-педагогічні засади неформальної освіти жінок у США / Наталія Горук. - С .147-154 Баклицька, Лариса. Стресові стани у дітей як психолого-педагогічна проблема / Лариса Баклицька, Надія Крижановська, Людмила Мудровська. - С .154-163 Шулигіна, Раїса. Педагогічні передумови оптимізації комунікативної культури особистості у соціокультурному розвитку / Раїса Шулигіна. - С .163-170 Дмитрів, Оксана. Тренінгові заняття для формування толерантності у старшокласників на уроках англійської мови / Оксана Дмитрів. - С .171-177 Андрійчук, Світлана. Сучасна система соціального обслуговування і реабілітації дітей з особливими потребами / Світлана Андрійчук. - С .178-184 Караманов, Олексій. Шкільний музей як джерело культурного матеріалу для забезпечення навчально-виховного процесу / Олексій Караманов. - С .185-193 Тюріна, Тамара. Інтуїтивні компоненти творчого процесу / Тамара Тюріна. - С .193-201 Левківський, Михайло. Соціальна зрілість старшокласника: проблема формування / Михайло Левківський. - С .201-207 Слєпко, Ірина. Аналіз зміни з віком освітнього рівня молоді регіону / Ірина Слєпко. - С .207-215 Петрова, Ірина. Виховний потенціал дозвіллєвих об’єднань / Ірина Петрова. - С .215-224 Гуменюк, Наталія. Памфіїл Юркевич про громадянське виховання / Наталія Гуменюк. - С .224-230 Федина, Володимир. Особливості організації процесу навчання у класичній педагогічній думці Сходу / Володимир Федина. - С .230-237 Синявська, Алла. З історії виникнення першого закладу комерційної освіти в Україні / Алла Синявська. - С .237-242 Федчишин, Надія. Проблема змісту навчання в педагогічній спадщині І. Ф. Гербарта / Надія Федчишин. - С .243-250 Шоліна, Тетяна. Громадсько-просвітницька діяльність Степана Смаль-Стоцького / Тетяна Шоліна. - С .250-255 Лещак, Теодор. Система педагогічної освіти у Львівському університеті: теологічний напрям (1812-1918) / Теодор Лещак. - С .267-273 Борейко, О. Діяльність активістів громадських товариств у вивченні краєзнавства Волині / Олександр Борейко. - С .274-281 Завальнюк, Андрій. Вимоги до особи викладача в освітньо-виховній системі Августа Германа Франке (XVIII ст.) / Андрій Завальнюк. - С .281-288ББК 74я5 РУБ 37(05)
Дод.точки доступу: Смаль-Стоцький, Степан \о нем\; Гербарт, І. Ф. \о нем\; Франке, Август Герман \о нем\
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1)
|