Шифр: С-3/2009/4
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст] : Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К. : Інститут соціології НАН України, 1997 - . - ISSN 1563-3713. - Виходить кожного кварталу
2009р. N 4
Зміст:
Танчер, В. Культурна соціологія: "сильна програма" досліджень смислів соціального життя / В. Танчер, Л. Скокова. - С.19-42.
Зоткін, А. Інтеграція і регіоналізація - два вектори єдиної політики Євросоюзу / А. Зоткін. - С.67-83.
Прибиткова, І. Просторова самоорганізація населення: теоретико-методологічні передумови дослідження / І. Прибиткова. - С.84-98
Дембіцький, С. Застосування стратегії узгодження концептів у теоретичній валідизації (на прикладі дослідження поведінкових практик студентів) / С. Дембіцький. - С.99-114.
Куценко, О. Європейські візії та розрізнення: порівняльні дослідження в удосконаленні викладання соціології / О. Куценко, С. Бабенко. - С.186-194.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)