> Шифр: ШО1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Огнев’юк, В. Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк. - С.2-6. Алєксєєнко, Т. "Я - соціальне" та "Я - індивідуальне" в соціалізації особистості / Т. Алєксєєнко. - С.7-0. Кушнір, В. Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.9-16. Локшина, О. До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму / О. Локшина. - С.17-20. Воронка, Г. Інформаційно-поліграфічне "забезпечення2 навчаотного процесу у британських ВНЗ / Г. Воронка. - С.21-22. Заболоцька, О. Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / О. Заболоцька. - С.23-28. Литовченко, О. Виховання соціально-компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко. - С.28-31. Ткаченко, В. Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / В. Ткаченко. - С.32-35. Сухомлинська, О. Педагогічний дискурс XIX ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська. - С.36-41. Пироженко, Л. Розвиток змісту початкової школи у середині 60-х - на початку 70-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.41-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |