33(05) Н 34
Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : наукове видання. Т. 44. Економічні науки / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : Києво-Могилянська Академія, 2005. - 108 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн. Зміст: Скрипниченко, М. І. Моделювання та прогнозування світового розвитку: міжнародний проект LINK / М. І. Скрипниченко. - С .3-7 Горбачук, В. М. Залежність економічного результату від послідовності рішень / В. М. Горбачук. - С .7-11 Чугунов, І. Я. Актуальні питання бюджетного регулюввання в Україні / І. Я. Чугунов. - С .11-17 Ваврищук, Н. Г. Імміграція до країн Європи: роль економічних факторів / Н. Г. Ваврищук. - С .31-36 Михайличенко, С. Ю. Система валютного регулювання періоду економічного зростання України у 2000-2004 рр. / С. Ю. Михайличенко. - С .36-42 Клименко, А. Б. Оцінка наслідків вступу України до Світової організації торгівлі (СОТ) / А. Б. Клименко : 46-51 Шумська, С. С. Банківський кредит та проблеми підтримки інвестиційного процесу в економіці України / С. С. Шумська. - С .51-55 Дзвінка, Р. В. Феномен економічного зростання в США: чи відбулося прискорення завдяки інформаційно-комунікаційним технологіям / Р. В. Дзвінка. - С .67-71 Сунцова, О. О. Місцевий економічний розвиток: фінансовий аспект / О. О. Сунцова. - С .71-75 Пан, Л. В. Транзитна реклама як ефективний інструмент формування обізнаності споживачів / Л. В. Пан. - С .93-97 Семиколєнова, С. В. Особливості класифікації і групувань готельних підприємств в Україні та інших країнах світу / С. В. Семиколєнова. - С .97-101 Макова, А. П. Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу / А. П. Макова. - С .101-104ББК 65.01я5 РУБ 33(05)
Дод.точки доступу: Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1)
|