Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 27.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Особливості професійного самовизначення студентів як умови формування компетентного фахівця (мотиваційний аспект)/ О. І Нещерет. Проблема індивідуалізації навчання майбутніх економістів у процесі фахової підготовки/ В. Різник. До проблеми диригентсько-хорової підготовки в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Використання регіонального музично-виховного досвіду в структурі підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти/ С. І. Матвієнко. Проблема цілісного формування культурознавчої компетентності у майбутніх фахівців-редакторів/ Р. В. Бобренко, З. Ф. Донець. Підготовка майбутніх учителів до естетико-виховної роботи у школі як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Шляхи залучення молоді до навчання за програмою професійної педагогічної підготовки т аучасті у педагогічній діяльності: досвід Швеції/ Н. М. Карпенко. Компонентно-структурний підхід у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями/ В. О. Лісовець. Подготовка будущего учителя к использованию проектной технологии на уроках русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Підготовка студентів у Ніжинському інституті народної освіти на факультеті соціального виховання у 1922-1923 н. р./ О. А. Жук. Підготовка класних керівників до роботи з підлітками в умовах реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання в загальноосвітніх школах/ Т. В. Галич. Психолого-педагогічна підготовка вчителя до реалізації принципу індивідуального підходу за К. Д. Ушинським/ Л. О. Дубровська, В. О. Дубровський, В. В. Ковнер. Психологічна готовність майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін суспільства/ Н. М. Хмель. "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Т. П. Спіріна. Шляхи модернізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури/ О. К. Корносенко. Формування готовності студентів факультету "Міжнародні відносини" до творчої професійної діяльності у процесі навчання іноземної мови/ К. І. Долгош, О. Гвоздяк. Педагогические методы формирования профессиональной структуры личности/ Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта; Особливості підготовки офіцера у класичному університеті/ Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта; До питання формування позитивного іміджу військовослужбовця Збройних сил України/ С. О. Кубіцький, В. Є. Лукін, В. Л. Уліч. Психолого-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх військових психологів/ С. В. Лєнков, Н. М. Мась, Л. В. Солодєєва. Підготовка майбутніх вихователів до формування мовленнєвої особистості дошкільника/ А. М. Аніщук. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до волонтерської діяльності/ А. І. Конончук. Проблеми формування поняття "держава" у шкільних курсах історії та права в основній школі/ В. В. Маньгора. Аналіз умов застосування освітніх технологій як фактору підвищення якості освіти/ А. С. Киричук. Дослідження стану сформованості емоційно-мотиваційного компонента соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Організаційно-педагогічні умови застосування комп’ютерного тестування у професійній підготовці соціальних педагогів/ Н. П. Пихтіна. Професійна підготовка майбутніх фахівців у процесі вивчення спецкурсу "Педагогічні засади формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків"/ І. І. Тукач. Професійна культура соціального педагога/ Т. В. Качалова. Аналіз вітчизняного та міжнаородного досвіду в процесі мовної підготовки військовослужбовців Збройних сил України/ В. Г. Златніков. Higher education in United States of Amerika - a diverse educational system/ R. Nowakowska-Siuta. Розвиток професійно-педагогічної культури студентів у вищих педагогічних закладах України (1957-2007)/ О. І. Янкович. Використання історичного досвіду національно-патріотичного виховання молоді 20-30-х рр. у сучасних умовах роботи у вузі/ І. М. Конончук. Ідеї педагогічної майстерності вчителя в поглядах західноєвропейських світників XVII-XVIII ст./ О. А. Лавріненко. "Хвильові" та інші інноваційні процеси у вищій освіті об’єднаної Німеччини/ Т. В. Коваль. Проблеми становлення і розвитку безперервної освіти в Україні у 20-х рр. XX ст. та можливість використання історичного досвіду/ Н. І. Іванцова. Інноваційні підходи до організації роботи з книжкою в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. Софія Русова про організацію навчальної праці у шкільній та позашкільній освіті.../ О. В. Аніщенко. Вища освіта Італії та Бельгії: підготовка викладачів професійно орієнтованих дисциплін/ Н. С. Журавська. Сучасна Ірландія: радикальна зміна філософії і діяльності системи освіти/ Ю. А. Кучер. Модернізація професійно-педагогічної підготовки вчителів у Сполучених Штатах Америки/ Л. В. Сень. Участь Австрії в європейських освітньо-інноваційних процесах/ Т. В. Зінченко. Інновації в освіті Австрії в умовах європейських інтеграційних процесів/ Л. А. Антонюк. Із досвіду вивчення природничих дисциплін у навчальниї закладах України/ Т. М. Белогура. Проблема самоосвіти вчителя в педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців (др. пол. XIX - поч. XX ст.)/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Використання зарубіжного досвіду нормативно-правового забезпечення рекламної діяльності у соціальній сфері при підготовці соціальних педагогів/ О. В. Сватенков. Ідея створення шкіл для юнаків козацького стану в поглядах кирило-мефодіївця Василя Білозерського/ Є. Луняк. Учення, теорії і парадигми та їх змагання у сфері освіти Німеччини/ С. В. Павлюк. Навчальна книга для PR-спеціалістів: вітчизняний досвід/ Г. Д. Недоходюк. Реалізація Болонського процесу в Польщі/ А. В. Василюк. Напрями реалізації ідей удосконалення професійно-педагогічної підготовки вчителів у працях М. О. Лавровського (1825-1899) та П. О. Заболотського (1877-1918)/ І. І. Киричок. Погляди О. Ф. Музиченка на підготовку вчителя початкової школи/ Н. О. Ярмак. Використання педагогічних ідей Фр. Фребеля у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти/ Т. А. Василенко. Ідеї патріотичного виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Г. С. Адамів.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя