Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Ціннісно-смислове самовизначення студентів у окнтексті сучасної соціокультурної ситуації: погляд педагога/ О. М. Олексюк. Особливості соціально-педагогічної профілктики негативних явищ серед підлітків із сімей груп ризику/ В. І. Ніколаєва. Музика як засіб впливу на функціональній стан дитини/ О. О. Борисова. Інтерактивні методики як шлях удосконалення соціально-педагогічних умов навчання та виховання обдарованих студентів у студентських колективах вищої школи/ С. Б. Фурдуй. Соціально-педагогічні основи подолання шкільної дезадаптації підлітків/ І. Петрюк. Конструктивні та деструктивні форми самоствердження підлітків/ О. Я. Жизномірська. Дослідження соціальної реклами про здоровий спосіб життя як теоретична та прикладна проблема/ О. В. Сватенков. Особенности деятельности фасилитатора в процессе социальной адаптации/ Н. В. Івченко. Дозвіллєве спілкування як фактор розвитку особистості/ І. П. Сидор. Моделювання професійної підготовки майбутнього соціального педагога в контексті його особистого розвитку/ Р. Х. Вайнола. Особливості педагогічного діагностування фізичної готовності дитини до навчання у школі/ С. М. Мартиненко. Комп’ютерні ігри як чинник формування особистоті підлітка/ Н. В. Сергеєва. Особистісно орієнтовані технології початкового навчання молодших школярів/ О. В. Мірошниченко. Українські народні традиції формування здорового способу життя/ Т. В. Зінченко. Молодіжний табір "Лю-злн" як альтернативний вид саморозвитку та відпочинку молоді/ С. Д. Підлипська. Технології концентрованого навчання у контексті наукової організації праці школярів/ О. В. Аніщенко. Критерії та показники сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Формування у студентів культури спілкування з батьками вихованців/ Н. М. Стрельникова. Особливості фізичного виховання молодших школярів у національній скаутській організації України Пласт/ Н. С. Наконечна. Типологія та змістові характеристики соціальних проектів/ Т. П. Басюк. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з батьками наркозалежних підлітків/ А. І. Конончук. Формування здорового способу життя у майбутніх учителів/ Ю. Г. Новгородська. Професійна підготовка фахівця з фізичної реабілітації: проблеми і питання/ І. В. Прихода. Готовність учителя до використання здоров’я зберігаючих технологій у навчально-виховному процесі/ І. В. Ващенко, С. Свириденко. Формування здорового способу життя студентів медичних коледжів/ А. М. Лазько. Шляхи підвищення готовності майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дошкільників/ О. Г. Бурова. Озброєння студентів санітарно-гігієнічними знаннями - основа формування навичок здорового спосбу життя та практичної підготовки майбутніх педагогів/ С. Лапшина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з формування здорового способу життя/ Л. М. Рось. Професійна самореабілітація як основа здорового способу життя педагога/ Т. В. Качалова. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування здорового способу життя дітей та молоді/ О. Б. Логвиненко, Т. О. Логвиненко. Професійне вигорання молодих фахівців системи соціального захисту населення/ В. В. Васильєв, О. В. Литвин. Формування орієнтовної основи самостійної навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей/ Д. М. Тюріна. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ М. А. Михаськова. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування здорового способу життя/ Є. І. Коваленко. Формування здорового способу життя учнівської молоді: зарубіжний та вітчизняний досвід/ Н. В. Заверико. Збереження і зміцнення здоров’я школярів у навчально-виховному процесі: зарубіжний і вітчизняний досвід/ Т. М. Давидова. Григорій Ващенко про здоровий споіб життя як необхідну умову соціалізації особистості дитини/ Р. Г. Новгородський. Здоровий спосіб життя у працях вітчизняних педагогів-новаторів кінця ХІХ - початку ХХ ст./ В. В. Боровик. Форми організації музичної освіти як фактор духовного збагачення українського народу початку ХХ ст. (на прикладі чернігівського регіону)/ Т. В. Ляшенко. Використання музики в позаурочній роботі з унчівською молоддю Чернігівщини (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. Музиченко О. Ф. про формування у школярів здорового способу життя/ Н. О. Ярмак. Особливості шкільного середовища в США: причини поширення насильства серед учнівської молоді та стратегії його подолання/ А. В. Чернякова. Раннє вивчення іноземних мов у американській практиці: історичний погляд/ В. В. Смелянська.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя