Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема/ Ю. Возна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи/ О. В. Євсєєва. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості/ О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці/ Н. О. Падун. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва/ С. М. Жуков. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці/ В. М. Благінін. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму/ М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи/ Н. М. Суховєєва. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів/ С. Г. Прокопенко. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу/ А. А. Харківська. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект/ Н. І. Лукашова. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи/ А. С. Шевчук. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі/ К. В. Кабриль. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкіна. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ А. В. Шкодин. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді/ О. В. Передера. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту/ В. В. Ревенчук. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання/ О. О. Чепела. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Організація самостійної роботи учнів початкової школи/ Г. С. Адамів. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови/ Л. П. Помігуєва. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності/ Н. М. Стрельнікова. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов/ О. Н. Гончарова. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов/ О. Н. Коваленко, І. Данильченко. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст./ Н. М. Баленко. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування/ О. В. Самойленко. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка/ Н. О. Ярмак. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект)/ О. М. Павленко. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя/ Н. О. Постригач. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США)/ Т. В. Ларіна. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США)/ В. П. Сливка. Морально-естетичне виховання: історичний аспект/ Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті/ М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США/ О. В. Пономаренко. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя