Назва журналу :Мультиверсум. Філософський альманах -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Рубанець О. М. Процесуальність знання в умовах управління знаннями/ О. М. Рубанець (стр.4-13)
Руденко Т. П. Громадська думка як специфічна форма суспільної свідомості/ Т. П. Руденко, Л. О. Руденко (стр.14-22)
Галицька Т. М. Роль образу світу у формуванні національної ідентичності/ Т. М. Галицька (стр.33-43)
Аулін О. А. Своєрідність сучасної міфотворчості іслламських еліт у контексті соціальної дії/ О. А. Аулін (стр.44-54)
Завідняк Б. Т. Концепція трансцендентності у Філона Олександрійського/ Б. Т. Завідняк (стр.55-63)
Нежива О. М. Національні ідеї у творчості Лесі Українки/ О. М. Нежива (стр.77-87)
Супрун Н. Т. Прикладний характер законів логіки в концепціях П. Ліницького та Ор. Новицького: порівняльний аналіз/ Н. Т. Супрун (стр.88-100)
Ющишин О. І. Проблема істини у філософських трактаціях та релігійних осяганнях давнини/ О. І. Ющишин (стр.101-112)
Клочков І. В. Культурно-історичні форми наукової раціональності в дослідженнях української філософії (1970-1990-ті рр.)/ І. В. Клочков (стр.113-120)
Герчанівська П. Е. Мультикультуралізм і локальність в історичній динаміці культурних форм/ П. Е. Герчанівська (стр.121-131)
Гужва О. П. Тичина: симфонізм як прояв духовного буття/ О. П. Гужва (стр.132-143)
Остащук М. Б. Біоцентризм та ідея "всепланетарного блага" як противага антропоцентричній ідеології/ М. Б. Остащук (стр.144-155)
Лубська М. В. Міжнародне право та питання взаємодії релігійних і правових норм/ М. В. Лубська (стр.156-165)
Кондратюк В. В. Неформальні підходи до аналізу правової аргументації: загальна характеристика/ В. В. Кондратюк (стр.166-178)
Марченко О. В. Категорія освітнього простору як предмет методологічної рефлексії/ О. В. Марченко (стр.179-192)
Колосюк І. А. Філософсько-освітній аналіз етичних та правових аспектів функціонування вищої школи/ І. А. Колосюк (стр.192-202)
Панасенко О. В. Релігійна освіта і досвід її організації в європейських державах/ О. В. Панасенко (стр.203-213)
Селезньова С. А. Приватна школа в контексті соціальних функцій освіти/ С. А. Селезньова (стр.214-221)
Єрмакова Т. Г. Кластеризація освіти як механізм формування зв’язків із соціальними партнерами/ Т. Г. Єрмакова (стр.222-230)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Рубанець, О. М.; Руденко, Т. П.; Галицька, Т. М.; Аулін, О. А.; Завідняк, Б. Т.; Нежива, О. М.; Супрун, Н. Т.; Ющишин, О. І.; Клочков, І. В.; Герчанівська, П. Е.; Гужва, О. П.; Остащук, М. Б.; Лубська, М. В.; Кондратюк, В. В.; Марченко, О. В.; Колосюк, І. А.; Панасенко, О. В.; Селезньова, С. А.; Єрмакова, Т. Г.; Руденко, Л. О.