Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" : науково-теоретичний збірник. Вип. 8 : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2006
Кільк.характеристики :600 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 19.50 грн.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури
Викладання української літератури в школі
викладання народознавства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна гра--аналіз художнього твору--національне виховання--вчитель літератури
Зміст : Співтворчість як мета художнього сприймання/ П. Білоус. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури/ О. Бицько. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі/ В. Братко. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця/ С. Васюта. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури/ Г. Гаврилова. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій/ А. Вітченко. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я"/ Л. Дибка. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах/ Н. Дига. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників/ О. Загарук. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня"/ І. Зарудня. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі/ О. Ісаєва. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору/ Ж. Клименко. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків/ Н. Крецул. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури/ О. Куцевол. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору/ А. Мельник. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне")/ А. Нагорна. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв/ Л. Овдійчук. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури/ І. Одинець. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок/ Н. Буркалець. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів/ Р. Радкіна. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю)/ Ю. Рибінська. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору/ А. Ситченко. Діалогічна сутність методики викладання літератури/ Г. Токмань. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас)/ В. Уліщенко. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі/ А. Фасоля. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості/ С. Бєлякова. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія"/ А. Льовочкіна. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників/ О. Руденко. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі/ М. Богданова. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка/ Е. Боєва. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору)/ П. Кириченко. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати"/ Л. Козубенко. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука/ Г. Косарєва. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка/ Л. Македон. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг/ О. Мацько. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея"/ С. Нестерук. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки"/ О. Олійник. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор"/ Т. Сагайдак. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди")/ Л. Ткаченко. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше"/ М. Турчин.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)

Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\