Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/М 42
Автор(и) : Медведев А. М.
Назва : Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 2. - С. 72-81. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/2). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 19 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Навчальна діяльність
Діагностика психологічна
Психологи
педагогічна психологія
Анотація: Обговорено можливість синтезу експериментально-генетичного методу Л. С. Виготського та уявлень В. В. Давидова про структуру мисленнєвого акта. Як прообрази дослідницької практики, які дають таку можливість, розглядалися дослідження психологічних умов зародження ідеальних дій (В. В. Давидова) та експерименти з формування рухової навички (Л. В. Берцфаї). Описано варіант методики, що ілюструє авторське розуміння можливості такого синтезу. Коротко представлено результати такого синтезу.

Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Давидов, Василь Васильович (російський психолог, мислитель, органзатор науки, подвижник освіти ; 1930-1998); Берцфаї, Люція Василівна (психолог)