Назва журналу :Рідна школа -2011р.,N 4/5 Цікаві статті : Чернишов О. Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперервності професійного розвитку/ О. Чернишов, Е. Соф'янц (стр.14-18) Кучерявий О. Концепція підготовки педагога-дослідника в класичному університеті/ О. Кучерявий (стр.19-26) Омельченко С. Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку (На прикладі Слов’янського ДПУ)/ С. Омельченко, С. Чуйко (стр.27-31) Набока О. Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів/ О. Набока (стр.31-35) Щербакова К. Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку/ К. Щербакова, О. Брежнєва (стр.35-39) Вінарева Л. Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю/ Л. Вінарева, Г. Марченко (стр.40-46) Чернікова Л. Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти/ Л. Чернікова (стр.46-51) Малахова О. Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу/ О. Малахова (стр.52-56) Чернишов Д. Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі/ Д. Чернишов (стр.59-68) Тараріна І. Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період/ І. Тараріна (стр.72-76) Куцманд К. Адаптація молодого вчителя сільської школи/ К. Куцманд, О. Коссе (стр.77-80) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Чернишов, О.; Кучерявий, О.; Омельченко, С.; Набока, О.; Щербакова, К.; Вінарева, Л.; Чернікова, Л.; Малахова, О.; Чернишов, Д.; Тараріна, І.; Куцманд, К.; Соф’янц, Е.; Чуйко, С.; Брежнєва, О.; Марченко, Г.; Коссе, О. |