Назва журналу :Рідна школа -2011р.,N 4/5
Цікаві статті :
Чернишов О. Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперервності професійного розвитку/ О. Чернишов, Е. Соф'янц (стр.14-18)
Кучерявий О. Концепція підготовки педагога-дослідника в класичному університеті/ О. Кучерявий (стр.19-26)
Омельченко С. Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку (На прикладі Слов’янського ДПУ)/ С. Омельченко, С. Чуйко (стр.27-31)
Набока О. Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів/ О. Набока (стр.31-35)
Щербакова К. Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку/ К. Щербакова, О. Брежнєва (стр.35-39)
Вінарева Л. Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю/ Л. Вінарева, Г. Марченко (стр.40-46)
Чернікова Л. Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти/ Л. Чернікова (стр.46-51)
Малахова О. Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу/ О. Малахова (стр.52-56)
Чернишов Д. Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі/ Д. Чернишов (стр.59-68)
Тараріна І. Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період/ І. Тараріна (стр.72-76)
Куцманд К. Адаптація молодого вчителя сільської школи/ К. Куцманд, О. Коссе (стр.77-80)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Чернишов, О.; Кучерявий, О.; Омельченко, С.; Набока, О.; Щербакова, К.; Вінарева, Л.; Чернікова, Л.; Малахова, О.; Чернишов, Д.; Тараріна, І.; Куцманд, К.; Соф’янц, Е.; Чуйко, С.; Брежнєва, О.; Марченко, Г.; Коссе, О.