Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 002.4/Т 35 Автор(и) : Теремко, Василь Іванович Назва : Основні засади видавничого бізнесу : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009 Кільк.характеристики :136 с. ; 20 см Серія: Альма-матер ISBN (в м. обкл.), Ціна 978-966-8226-76-2: 27.00, 3.00, грн. ДРНТІ : 19.51.61 ББК : 76.17я73 Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа-- видавничий бізнес Видавнича справа-- підручники для ВНЗ-- видавничий бізнес Видавнича справа в Україні-- видавництва Видавнича справа-- книговидання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкуренція у бізнесі--ризик у бізнесі--бізнес-план--видавнича діяльність--видавничій бізнес--українські видавництва Примірники : всього 1: фб(1), фб (б-ка Бойка О. Д.)(1) Вільні : фб(1), фб (б-ка Бойка О. Д.)(1) |