Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002.4/Т 35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Основні засади видавничого бізнесу : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :136 с. ; 20 см
Серія: Альма-матер
ISBN (в м. обкл.), Ціна 978-966-8226-76-2: 27.00, 3.00, грн.
ДРНТІ : 19.51.61
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа-- видавничий бізнес
Видавнича справа-- підручники для ВНЗ-- видавничий бізнес
Видавнича справа в Україні-- видавництва
Видавнича справа-- книговидання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкуренція у бізнесі--ризик у бізнесі--бізнес-план--видавнича діяльність--видавничій бізнес--українські видавництва
Примірники : всього 1: фб(1), фб (б-ка Бойка О. Д.)(1)
Вільні : фб(1), фб (б-ка Бойка О. Д.)(1)