Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 002.4/Т 35 Автор(и) : Теремко, Василь Іванович Назва : Видавничий маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009 Кільк.характеристики :272 с. ; 20 см Серія: Альма-матер ISBN (в тв. опр.), Ціна 978-966-8226-84-7: 37.00, 35.00, 37.00, грн. ДРНТІ : 06 ББК : 76.17я73 Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа-- підручники для ВНЗ-- видавничий маркетинг Видавнича справа-- видавництво-- управління видавництвом Видавнича справа-- видавничий маркетинг Видавнича справа-- книговидання Видавнича справа-- видавничий бізнес Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничий маркетинг--маркетивгові дослідження--управління видавництвом--видавнича продукція--книговидання--реклама видавничої продукції Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3) Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3) |