Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002.4/Т 35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавничий маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :272 с. ; 20 см
Серія: Альма-матер
ISBN (в тв. опр.), Ціна 978-966-8226-84-7: 37.00, 35.00, 37.00, грн.
ДРНТІ : 06
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа-- підручники для ВНЗ-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- видавництво-- управління видавництвом
Видавнича справа-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- книговидання
Видавнича справа-- видавничий бізнес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничий маркетинг--маркетивгові дослідження--управління видавництвом--видавнича продукція--книговидання--реклама видавничої продукції
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3)