Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Гарипова Н. М. Назва : Психолоческие истоки эмоциогенности музыки Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 4. - С. 78-86. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/4). - ISSN 0042-8841 Примітки : Библиогр.: 30 назв. ББК : 88 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія і мистецтво Кафедра музичної педагогіки та хореографії Анотація: У статті зроблено спробу розкрити витоки емоціогенності музики. Звернення до єдиної теорії психічних процесів Л. М. Веккера і теорії емоцій В. Вундта дозволило побачити особливості втілення в музичному полотні суттєвих властивостей емоціонального феномена: двохкомпонентності, двозначності, узагальненості, а також його часово-просторових і модально-інтенсивнісних характеристик. Крім здатності музики втілювати у звучанні сутнісні властивості емоцій, варто зазначити й те, що це мистецтво, як і сам емоційний вплив, процесуально звернений до слуху, який, як відомо, вельми тісно пов'язаний з емоційною сферою людини. Все це робить музику дуже вдалою (адекватною) формою для втілення людських емоцій. Дод.точки доступу: Веккер, Лев Маркович (радянський та американський психолог ; 1918-2001) \про нього\; Вундт, Вільгельм Максиміліан (німецький фізіолог і психолог, засновник експериментальної психології ; 1832-1920) \про нього\ |