Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литовський В.
Назва : До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології
Місце публікування : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - К.: Освіта і управління, 2002. - Том5, N4. - С. 77-86 (Шифр ОІУ/2002/5/4)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): дитяча психологія
педагогічна психологія
психологія молодшого школяра
психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєвий розвиток--мисленнєвий розвиток--писемнє мовлення--діалогічно орієнтоване навчання
Анотація: Аналізуються діалогічні механізми мовленнєвого й мисленнєвого розвитку дитини, шляхи опертя на них у розбудові діалогічно орієнтованого навчання, зокрема у формуванні в молодших школярів писемного мовлення як "складової культурної діяльності"