Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Литовський В. Назва : До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології Місце публікування : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - К.: Освіта і управління, 2002. - Том5, N4. - С. 77-86 (Шифр ОІУ/2002/5/4) ДРНТІ : 15.81.21 ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): дитяча психологія педагогічна психологія психологія молодшого школяра психологія навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєвий розвиток--мисленнєвий розвиток--писемнє мовлення--діалогічно орієнтоване навчання Анотація: Аналізуються діалогічні механізми мовленнєвого й мисленнєвого розвитку дитини, шляхи опертя на них у розбудові діалогічно орієнтованого навчання, зокрема у формуванні в молодших школярів писемного мовлення як "складової культурної діяльності" |