Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябченко, Володимир Іванович
Назва : Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 3. - С. 32-38 (Шифр ВОУ1/2011/3)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): особистість студента
Вища освіта в Україні
соціалізація студентів
Виховання студентів
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Аналітичний погляд на розвиток особистості студента крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта. Для того, щоб нагальні й майбутні проблеми, пов'язані з розвитком особистості студента, успішно вирішувалися й педагогіка не ставала заручницею власних амбіцій як у теорії, так і в суспільній практиці, потрібно не обмежуватись предметним полем педагогіки, а виходити за його межі.