Назва журналу :Бібліотека "Шкільного світу" -2003р.,N 1 Цікаві статті : Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/ В. Моргун (стр.4-8) Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки,творчість Стрельніков В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості/ В. Стрельніков (стр.9-17.) Кл.слова: здібності,обдарованість Настенко Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості/ Н. Настенко (стр.18-29.) Кл.слова: здібності,індивідуальні програми Білик Н. Моделювання процесу предметних олімпіад/ Н. Білик (стр.30-34.) Кл.слова: тести Настенко Н. Тренінг із творчої психотехніки/ Н. Настенко (стр.35-38.) Кл.слова: релаксація Ручка І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі/ І. Ручка (стр.39-42.) Зоц В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті/ В. Зоц (стр.43-50.) Писаренко О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/ О. Писаренко (стр.51-59.) Сологуб А. Креативне навчання: талант і здоров’я/ А. Сологуб (стр.60-65.) Хрипункова Л. Як підтримувати творчість учнів?/ Л. Хрипункова (стр.66-71.) Кл.слова: мислення,оцінювання Фрідман Л. Розвиток здібностей/ Л. Фрідман, І. Кулагіна (стр.72-89.) Кл.слова: психологія навчання,принципи навчання,навченість Бененсон О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів/ О. Бененсон (стр.90-95.) Кл.слова: допитливість,творчість Рева Ю. Самоосвіта та творчість підлітків/ Ю. Рева (стр.96-103.) Кл.слова: мислення,запам’ятовування,прочитання Богданова А. Складові творчості/ А. Богданова, С. Борисов (стр.104-127.) Кл.слова: мислення. допитливість,майстерня учителя,наукове товариство учнів Цікаві статті : Дод.точки доступу: Моргун, В.; Стрельніков, В.; Настенко, Н.; Білик, Н.; Ручка, І.; Зоц, В.; Писаренко, О.; Сологуб, А.; Хрипункова, Л.; Фрідман, Л.; Бененсон, О.; Рева, Ю.; Богданова, А.; Кулагіна, І.; Борисов, С. |