Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цимбалюк І.
Назва : Педагогічне спілкування: цілі та цінності
Місце публікування : Управління освітою: Часопис для керівників освітньої галузі. - К.: Перше вересня, 2003. - N7 (квітень). - С. 8-9, 12 (Шифр УО-1/2003/7 (квітень))
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): тести
анкети
опитувальник
Анотація: Вивчення психологічних особливостей педагогічного спілкування є одним із центральних завдань педагогіки і психології. Якщо раніше вважалося, що педагогічна теорія і практика розглядає ряд питань, які стосуються пояснювального процесу, передачі знань . навичок старшого (учителя, викладача) молодшому (учневі, студенту), то останнім часом її все більше цікавлять особистісні аспекти педагогічного спілкування. При цьому особистість розглядається не лише як носій знань, етичної норми, традицій, а й як самобутній представник динамічних індивідуальних якостей, що змінюються в педагогічному процесі. Педагогчне спілкування в психології визначається як взаємодія суб'єктів педагогічного процесу, яка здійснюється знаковими методами і спрямована на значущі зміни властивостей, стану, поведінки й особистісно-смислових цінностей партнерів.