Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 60.5/С 34 Автор(и) : Сидоров, Микола Назва : Використання параданих у соціологічних дослідженнях Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: наук.-теорет. часоп. - Київ : Ін-т соціології НАН України: Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2011. - № 4. - С. 198-208. - ISSN 1563-3713 (Шифр С-3/2011/4). - ISSN 1563-3713 Примітки : Бібліогр.: с. 206-208. ББК : 60.5 Предметні рубрики (Галузі знань): соціологічні дослідження Анотація: У статті розглянуто парадані як особливий тип даних, зібраних під час опитування про сам процес збирання інформації, а саме поведінку респондлентів, характеристики умов їх проживання, реакції на запитання, час відповіді тощо. Наведено приклади використання параданих у соціологічних дослідженнях. |