Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ребуха Л.
Назва : Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 201-216. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21 + 14.15.01
ББК : 74 + 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Модульно-розвивальне навчання-- Психологічна експертиза
Анотація: Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками ( ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємодії у класі), описуться процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень.