Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Ребуха Л. Назва : Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 201-216. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8 Примітки : Библиогр. в конце ст. ДРНТІ : 15.81.21 + 14.15.01 ББК : 74 + 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): Модульно-розвивальне навчання-- Психологічна експертиза Анотація: Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками ( ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємодії у класі), описуться процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень. |