Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калмикова Л., Харченко Н.
Назва : Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати
Місце публікування : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - К.: Преса України, 2003. - N5. - С. 5-7. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2003/5). - ISSN 0131-5358
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): дитяча психологія
психологія молодшого школяра
психологія навчання
мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міркування--умовиводи--мовленнєво-мислительна діяльність
Анотація: Мета статті - показати зв'язок між мислительніми процесами й мовними засобами оформлення, своєрідність функціонування речень та граматичних категорій, які проявляються в міркуванні - мовленнєвій одиниці надфразового рівня; запропонувати дидактичний мовний матеріал і методику роботи з ним у процесі навчання дітей міркування

Дод.точки доступу:
Харченко, Н.