Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.039(2)6/Д 11
Автор(и) : Дічек, Наталя Петрівна
Назва : Диференційований підхід до навчального процесу : спроба ретроаналізу
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 4. - С. 28-33 (Шифр ШО1/2011/4)
Примітки : Бібліогр.: 21 назв.
ББК : 74.039(2)6
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки Росії до 1917 р.
Анотація: У статті обгрунтовано міркування про те, що диференціація в освіті у Російській імперії ХІХ ст. еволюціонувала від політико- й елітарно орієнтованих державних форм організації навчання молоді через виникненя суспільно та економічно вмотивованих їх різновидів (головне - навчальних закладів приватної форми власності) до створення часткових, зумовлених результатами психологічно-педагогічних досліджень і зміною парадигми ставлення до особистості, індивідуалізованих варіантів освітніх закладів.