Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.039(2)6/Д 11 Автор(и) : Дічек, Наталя Петрівна Назва : Диференційований підхід до навчального процесу : спроба ретроаналізу Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 4. - С. 28-33 (Шифр ШО1/2011/4) Примітки : Бібліогр.: 21 назв. ББК : 74.039(2)6 Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки Росії до 1917 р. Анотація: У статті обгрунтовано міркування про те, що диференціація в освіті у Російській імперії ХІХ ст. еволюціонувала від політико- й елітарно орієнтованих державних форм організації навчання молоді через виникненя суспільно та економічно вмотивованих їх різновидів (головне - навчальних закладів приватної форми власності) до створення часткових, зумовлених результатами психологічно-педагогічних досліджень і зміною парадигми ставлення до особистості, індивідуалізованих варіантів освітніх закладів. |