Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григоренко Е. Л.
Назва : Этап «дочтения», его характеристики и их роль в овладении чтением
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 6. - С. 122-131. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/6). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 54 назв.
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- читання
Педагогічна психологія-- читання
Психологія молодшого шкільного віку
Анотація: Розглянуто зв'язок між показниками фонетико-фонематичних репрезентацій (фонематичного усвідомлення і швидкого послідовного називання), оціненими на етапі "дочитування", і показниками навички читання одиничних слів (акуратності і швидкості) в початковій школі. Простежується динаміка формування і зміни цих репрезентацій протягом одного дошкільного року і проведено співставлення їх з показниками оволодіння навичкою читання одиничних слів у школі. Відмічено, що показники навички читання одиничних слів у школі пов'язані як з показниками фонематико-фонематичних репрезентацій, визначеними одночасно з проведенням оцінок акуратності та швидкості читання, так і з показниками їх розвитку, тобто рівнем (інтерсептом розвитку) і динамікою (нахилом кривої розвитку).