Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/У 71
Автор(и) : Ляксо Е. Е., Фролова О. В., Смирнов А. Г., Куражова А. В., Гайкова Ю. С., Бедная Е. Д., Григорьев А. С.
Назва : Уровень речевого развития детей на етапе формирования навыка чтения
Місце публікування : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 1. - С. 73-87. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/1). - ISSN 0205-9592
Примітки : Библиогр.: 35 назв.
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія когнітивна
Психологія-- дитяче читання
Анотація: Мета дослідження - виявлення зв'язку між рівнем мовленнєвого розвитку дітей 4-7 років (n = 151 особа) і сформованістю їхньої навички читання. Використано комплексний підхід, що включає акустичний, фонетичний і лінгвістичний аналіз мови дітей, оцінку сформованості начички читання, визначення фонематичного слуху, функціональної асиметрії і реєстрацію сумарної електричної активності мозку. Отримано дані про існування прямого зв'язку між віком дитини, сформованістю навички читання, рівнем мовного розвитку, функціональною сенсомоторною асиметрією і характеристиками і локалізацією альфа ритму в електроенцефалограмі.

Дод.точки доступу:
Ляксо, Е. Е.; Фролова, О. В.; Смирнов, А. Г.; Куражова, А. В.; Гайкова Ю. С.; Бедная, Е. Д.; Григорьев, А. С.