Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 10
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 78.11 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання англійської мови у ВНЗ
підготовка майбутніх вчителів
Тестування комп’ютерне
Освіта-- Зарубіжний досвід
Історія освіти --Україна
Зміст : Математична складова системи підготовки магістрів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання"/ О. В. Авраменко, Л. І. Лутченко, С. Д. Паращук. Моделі та методи статистичної обробки результатів тестування: огляд монографій та підручників/ О. В. Авраменко. Механізми формування потреби у самовдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Аналіз тестів різних форм з математичного аналізу класичними методами та засобами IRT/ Ю. В. Гуртовий, К. М. Кондрашова. Реалізація принципів фундаментальної та професійної спрямованості як методологічна основа концепції навчання фізики в аграрно-технічному навчальному закладі/ Л. Ю. Збаравська. Діагностика якості професійної діяльності вчителя/ Є. І. Коваленко. Побудова інтерпретаційного аргументу і аргументу валідизації у комплексному дослідженні валідності стандартизованого предметного тесту/ Ю. О. Ковальчук. Web-орієнтовані системи тестування навчальних досягнень/ В. В. Котяк. Статистичний аналіз об’єктивності тестових оцінок з математичних дисциплін/ Т. В. Лісова. Використання канонічного кореляційного аналізу у педагогічних дослідженнях/ І. В. Лупан, З. П. Халецька, В. О. Чеча. Діагностика научуваності студентів як чинник підвищення якості освіти/ М. І. Садовий. Система тестування з відкритою формою тестового завдання/ Т. В. Сіткар, М. П. Малежик. Науково-концептуальні підходи до розробки стратегії безпеки і виживання людства/ Ю. А. Скиба. Основні напрямки модернізації курсу загальної фізики у вищих навчальних закладах/ Т. В. Скубій. Понятие о фундаментальности и научных методах исследования в курсе общей физики высшей школы/ И. А. Слипухина. Вплив ЗМІ на формування ціннісно-змістовних понять валеологічної культури підлітків/ В. І. Стець, І. Є. Копко. Діагностика якості знань студентів з використанням ІКТ в умовах формування інформаційного суспільства/ О. М. Трифонова. Основні вимоги до комп’ютерних систем тестування знань (КСТЗ)/ В. С. Фетісов. Програмні засоби для обгрунтування якості тестових завдань/ В. С. Фетісов, Е. О. Чернишова. Позитивна динаміка рівнів професійної компетентності студентів у межах нового галузевого стандарту спеціальності "Інформатика"/ С. О. Шлянчак. Інноваційні методи навчання англійської мови у вищій школі як засіб підвищення мовної компетенції/ І. Р. Вовк, С. А. Федак. Оцінювання виконання лабораторних робіт з фізики з використанням тестового контролю/ І. С. Войтович. Формування інтересу до занять фізичними вправами протягом усього життя/ П. М. Дяченко. Організація самостійної роботи студентів з електротехніки та електроніки на основі дистанційного курсу/ Г. С. Кашина. Технологія формування обладнання з механіки нового покоління та методика його використання у навчальному процесі/ Д. С. Лазаренко, М. І. Садовий. Застосування герменевтичного підходу до вивчення тексту/ В. В. Лелеко. Асистентська практика магістрантів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання"/ Л. І. Лутченко. Навчання статистичних методів у програмі EXCEL/ Т. І. Мамчич. Бінарні уроки у системі освітніх вимірювань/ А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова. Виховання культури поведінки старших дошкільників як превентивна основа попередження негативних проявів у їх поведінці/ Н. П. Пихтіна. Трудове виховання дошкільників: ціннісні орієнтири родини/ Л. М. Пісоцька. Досвід культурологічної практики в національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова та сучасні освітні вимірювання у навчально-виховному процесі/ Н. О. Савранська. Формування природничо-наукового мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів у вивченні біофізики/ С. М. Стадніченко. Методичне забезпечення практичних занять за змістовим модулем "Надійність тесту"/ Н. В. Янчукова, О. В. Авраменко. Передумови створення різнорівневих програм підготовки фахівців з освітніх вимірювань у КДПУ ім. В. Винниченка/ О. В. Авраменко, Р. Я. Ріжняк. Застосування тестових технологій як засобу підвищення якості фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів/ В. І. Бадер, І. А. Хижняк. Формування готовності майбутніх учителів математики до проведення педагогічного тестування засобами дистанційного навчання/ Ю. В. Вассалатій. Роль педагогічної практики студентів у формуванні готовності до професійної діяльності/ О. М. Гавриленко. Мультимедійний підручник з історії музичного мистецтва як засіб активізації пізнавальної діяльності й оцінювання знань майбутніх учителів музики/ Л. Г. Гаврілова, В. П. Сергієнко. Створення інтелектуально-творчого середовища в процесі організації проектно-технологічної діяльності майбутніх учителів технологій/ С. М. Єфіменко. Вивчення впливу смислових орієнтацій на становлення професійної ідентичності медичних працівників/ М. І. Попіль. Деякі аспекти сучасної диригентсько-хорової підготовки/ С. В. Світайло. Особливості й проблеми підготовки викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів/ С. В. Толочко. Підготовка майбутнього вчителя до формування комунікативних умінь молодших школярів/ Н. М. Юрченко. Вплив педагогічних ідей Фр. Фребеля на розвиток суспільного дошкільного виховання у Франції/ Т. А. Клюшнікова. Філософія освіти у спадщині Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Особливості становлення еколого-натуралістичної освіти в Україні на поч. XX ст./ Л. П. Пата. Ідеї М. О. Корфа в контексті моніторингу якості освіти/ Л. Г. Ярощук.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Дьюї, Джон (1859 - 1952) \о нем\; Корф, Микола Олександрович (укр. та рос. педагог ; 1834-1883) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя