Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88р30/Р 15
Автор(и) : Радчук Г. К.
Назва : Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційної форми навчання студентів(на прикладі курсу "Сімейне виховання")
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2011. - N 12. - С. 5-17. (Шифр ПП/2011/12)
ББК : 88р30
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання психології в ВНЗ-- курс "Сімейне виховання"
Підготовка майбутніх вчителів-- курс "Сімейне виховання"
Підготовка майбутніх психологів-- курс "Сімейне виховання"
Навчання студентів-- освітній діалог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалогізація освітнього середовища--діалогічне спілкування--навички конструктивної взаємодії з дітьми у сім’ї
Анотація: Мета статті: сприяти становленню компетентності у сфері сімейного виховання шляхом усвідомлення й осмислення механізмів діалогічного спілкування та формування вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім’ї.