Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 78.34/В 65 Автор(и) : Войцеховська, Мая Назва : Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек Місце публікування : Бібл. вісн.: наук.-теорет. та практ. журн. - Київ: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2012. - № 1. - С. 21-27. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б396902/2012/1). - ISSN 1029-7200 Примітки : Бібліогр.: 9 назв. ББК : 78.34 Предметні рубрики (Галузі знань): Бібліотеки зарубіжних країн-- бібліотечні послуги-- популяризація Географіч. рубрики: Польща-- бібліотечна справа Анотація: У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг. Автор виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу популяризації бібліотечної діяльності. |