Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/П 85
Автор(и) : Прудченко, Інна Іванівна
Назва : Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 67-74 (Шифр ВОУ1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: США-- освіта-- персоналії педагогів
Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).

Дод.точки доступу:
Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\