Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.58/П 85 Автор(и) : Прудченко, Інна Іванівна Назва : Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 67-74 (Шифр ВОУ1/2012/1) Примітки : Бібліогр.: 11 назв ББК : 74.58 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна освіта в зарубіжних країнах Географіч. рубрики: США-- освіта-- персоналії педагогів Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання). Дод.точки доступу: Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\ |