Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.8/С 30
Автор(и) : Семёнова Т. С.
Назва : Соотношение хронологического и психологического возраста при диагностике готовности к школе
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 2. - С. 18-22. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/2). - ISSN 0042-8841
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Готовність до школи-- молодші школярі-- педагогічна психологія
Кафедра психології
Анотація: Простежується рух нижньої межі, з якої починається навчання дітей в Росії з 1918 р. до наших днів. Для порівняння наведено строки початку навчання дітей в інших країнах, а також порівняльні показники готовності до школи шестирічних і семирічних дітей. Далі автор простежує зв'язок між хронологічним віком дітей і психологічною готовністю до школи та показує їх можливу невідповідність. Наведено малюнки індивідуальних профілів готовності до школи учнів двох класів (шести і семирічок), відсортовані у відповідності з хронологічним віком учнів кожного класу.