Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/С 50
Автор(и) : Сметанський М. І.
Назва : Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 22-29 (Шифр ПП1/2012/1)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- педагогічна категорія
Педагогіка-- методологія
Школи альтернативні
Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О. В. Сухомлинської "Чи були школи В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насиченість духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.