Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(3)/З-42
Автор(и) : Зварич І. М.
Назва : Стандарти педагогічної компетентності викладачів США
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 53-59 (Шифр ПП1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 4 назв.
ББК : 74.04(3) + 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладачі вищих навчальних закладів-- педагогічна компетентність
Освіта в зарубіжних країнах
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: США-- освіта вища
Анотація: Розглянуто стандарти INTASC, NCATE і NBPTS педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності: викладачі зобов'язані добре навчати студентів; мати грунтовні знання з навчальної дисципліни і знати, як її викладати; систематично аналізувати педагогічну діяльність і вивчати передовий досвід колег; постійно вдосконалювати свої знання й підвищувати компетентність; бути відповідальним за організацію та оцінювання якісного рівня своїх вихованців. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачів, які характеризують роботу науково-педагогічного складу: стандарти викладання навчальної дисципліни, стандарти науково-дослідної роботи, стандарти громадської діяльності, стандарти трудової дисципліни.