Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(3)/Т 50
Автор(и) : Товканець Г. В.
Назва : Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 59-64 (Шифр ПП1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
ББК : 74.04(3) + 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта дорослих-- фінансово-економічна освіта
Освіта в зарубіжних країнах
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Чехія-- освіта
Анотація: Розглянуто проблему економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Схарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методичний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих.