Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.242/С 60
Автор(и) : Соловьева Д. Ю.
Назва : Факторы адаптации первоклассников к школе
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 4. - С. 23-31: рис., табл. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/4). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 8 назв.
ББК : 74.202.242 + 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- адаптація до школи
Анотація: Коротко розглянуті основні підходи до вивчення критеріїв адаптації першокласників у вітчизняній літературі. Описана нова схема, яка розкриває структуру адаптації дітей до школи. Структура складається з організаційної, навчально-мотиваційної, психологічної і соціальної адаптації. Виділено показники і критерії успішної адаптації першокласників, такі як сформована внутрішня позиція школяра, висока мотивація навчання, гарне емоційне самопочуття дитини і низький рівень шкільної тривожності, адекватна поведінка в школі. Представлена ​​програма дослідження шкільної адаптації першокласників.