Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.374/Л 73 Автор(и) : Локалова Н. П., Никонова Л. И. Назва : Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 4. - С. 13-23: табл. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/4). - ISSN 0042-8841 Примітки : Библиогр.: 43 назв. ББК : 88.374 Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- дошкільники Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу. Дод.точки доступу: Никонова, Л. И. |