Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.374/Л 73
Автор(и) : Локалова Н. П., Никонова Л. И.
Назва : Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 4. - С. 13-23: табл. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/4). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 43 назв.
ББК : 88.374
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- дошкільники
Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу.

Дод.точки доступу:
Никонова, Л. И.