Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько В.
Назва : Якими бути підручникам з іноземної мови для початкової школи?
Місце публікування : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 14-17 (Шифр ІМВСШ-1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 81.2-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Іноземна мова-- початкова школа-- підручники
Початкова школа-- уроки іноземної мови-- підручники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземна мова--початкова школа--підручники з іноземної мови--зміст підручника--структура підручника--читання--письмо--аудіювання
Анотація: У статті розкриваються науково-теоретичні засади визначення змісту навчання іноземної мови учнів 1 - 4 класів, основні характеристики змісту навчання, викладеного в підручниках з іноземної мови для учнів початкової школи, особливості змісту і структури підручника з іноземної мови для 1 класу.