Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Ганаба, Світлана Олександрівна Назва : Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 89-95 (Шифр ВОУ1/2012/3) Примітки : Бібліогр.: 15 назв. ББК : 74.202 Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- зміст освіти-- філософський аспект Навчання-- зміст навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): плинна модерність--суспільний розвиток--гармонійність--людина--нова ідентичність людини--зміст навчання--зміст освіти--третинне навчання--творчий потенціал особистості--навчальний процес--навчання протягом життя--самоосвіта--самостійне навчання--трансфесіонал--інформаційно-мережеві технології--університет--вища школа--постфігуративна культура--філософія освіти Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися". |