Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Т 70
Автор(и) : Троицкая Е. А.
Назва : Влияние условий раздельного обучения на развитие эмпатии у школьников
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 5. - С. 29-38. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/5). - ISSN 0042-8841
Примітки : Бібліогр.: 26 назв.
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- відокремнене навчання-- роздільне навчання
Психологія-- емпатія-- почуття
Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження, націленого на виявлення особливостей впливу системи роздільного навчання на процес розвитку емпатії та її структурних компонентів у школярів підліткового і юнацького віку. Показано, що специфіка впливу системи навчання на рівень розвитку емпатії та її компонентів залежить від статі і гендерного типу учнів.