Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.4/Т 70 Автор(и) : Троицкая Е. А. Назва : Влияние условий раздельного обучения на развитие эмпатии у школьников Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 5. - С. 29-38. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/5). - ISSN 0042-8841 Примітки : Бібліогр.: 26 назв. ББК : 88.4 Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- відокремнене навчання-- роздільне навчання Психологія-- емпатія-- почуття Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження, націленого на виявлення особливостей впливу системи роздільного навчання на процес розвитку емпатії та її структурних компонентів у школярів підліткового і юнацького віку. Показано, що специфіка впливу системи навчання на рівень розвитку емпатії та її компонентів залежить від статі і гендерного типу учнів. |