Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Александров Ю. И.
Назва : Психофизиолгические закономерности научения и методы обучения
Місце публікування : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 6. - С. 5-19. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/6). - ISSN 0205-9592
Примітки : Библиогр.: 131 назв.
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Научіння-- психофізичні закономірності
Психологія-- методи навчання
Кафедра психології
Анотація: Осуществлен анализ данных, полученных при исследованиях в психологии, в том числе в психофизиологии, кросскультурной психологии, а также в культурной и социальной нейронауках. Эти новые данные позволяют выделить направления исследований, в том числе прикладных, развитие которых может быть полезно для разработки методов обучения.Здійснено аналіз даних, отриманих при дослідженнях в психології, в тому числі в психофізіології, кроскультурної психології, а також у культурній та соціальній нейронауках. Ці нові дані дозволяють виділити напрями досліджень, у тому числі прикладних, розвиток яких може бути корисно для розробки методів навчання.