Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Булах, Тетяна Назва : Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн. - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012. - № 11. - С. 6-8. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2012/11). - ISSN 2076-9326 Примітки : Бібліогр.: 8 назв. ББК : 76.17(4Укр) Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа в Україні-- реклама Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу. |