Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58.2/Г 65
Автор(и) : Гончаров, Володимир Іванович
Назва : Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 44-51 (Шифр В551/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
ББК : 74.58.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Інноваційні технології навчання
Підготовка вчителів-- навчальний процес-- традиції-- інновації
Майбутні вчителі-- виховання-- духовно-моральне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка вчителів--педагогічна освіта--формування особистості вчителя--педагогічні інновації--інноваційність педагогічної діяльності--новий учитель--підготовка нового вчителя--психолого-педагогічна модель сучасного вчителя--інноваційна діяльність вчителя--релігійний складник освіти--навчання--виховання--християнський ідеал--релігійно-культурологічна освіта--релігієзнавча освіта--етноконфесійна освіта--світськість освіти
Анотація: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.